Marketing Management

Whitepaper: Succesvolle content marketing met content curation

Curatie wekt over het algemeen associaties op met musea, medische handelingen en faillissementen. Als het echter gaat om content curatie of content curation dan bedoelen we marketeers of consultants die artikelen selecteren en delen met collega’s of online verspreiden. U kent vast wel zo’n collega; iemand die altijd als eerste komt met nieuwe ontwikkelingen in de markt en actief kennis aandraagt bij iedereen binnen de organisatie.

Ad

U vraagt zich misschien af hoe iemand het voor elkaar krijgt om zo bovenop het nieuws en ontwikkelingen te zitten? In deze whitepaper leggen we uit hoe u dit zelf kunt doen. En we gaan nog een stap verder; hoe zorgen organisaties ervoor dat meer mensen binnen de organisatie actief kennis ontdekken en delen.

Niet alleen intern maar ook extern! Wat er dan gebeurt is namelijk iets bijzonders; uw organisatie en de mensen die bij u werken verhogen het eigen kennisniveau en hebben veel meer uitstraling naar de markt. Dit merken uw klanten en prospects. En uw organisatie merkt dit in de omzet!

Wij nemen u in deze whitepaper mee in de toepassingen van content curation aan de hand van praktische voorbeelden en cases. Hiermee gaat u vliegend van start! Vragen die worden beantwoordt zijn o.a.:

  • Wat is content curation?
  • Hoe zet je content curation in binnen jouw content marketingstrategie?
  • Hoe organiseer je intern content curation?

DOWNLOAD HIER HET VOLLEDIGE WHITEPAPER

Het bericht Whitepaper: Succesvolle content marketing met content curation verscheen eerst op Content Marketing Management.

Tags

Over de auteur

Michiel Noij

De redactie wordt verzorgd door Michiel Noij en Nomair van Wijk.

Heeft u inhoudelijke vragen en/of zoekt u ondersteuning bij een organisatievraagstuk?
Neem dan gerust contact met ons op. Een team van adviseurs staat u voor u klaar. U kunt contact opnemen met Michiel Noij en/of Nomair van Wijk via 030-2270497 (optie 6) en/of contact [at] ubsbusiness.nl

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten