Marketing Management

Denk als een Disney-baas bij je volgende contentpublicatie

De spreker die gisteren Content Marketing World mocht openen, was Andrew Davis, oprichter van Monumental Shift. Hij deelt als professioneel spreker wereldwijd zijn visie op de veranderende wereld als gevolg van technologie en nieuwe media. De titel van zijn keynote was ‘Inspired Content: How Brilliant Storytellers Create a Sudden Urge to Act’. Davis startte zijn verhaal met de funnel en dat de wereld een funnelprobleem heeft. De basis van de funnel werd gelegd door St. Elmo Lewis in 1898. Lewis bedacht de fasen attention, interest, desire en conviction bedacht die uiteindelijk leiden tot een aankoop.

Lees hier het complete artikel

Het bericht Denk als een Disney-baas bij je volgende contentpublicatie verscheen eerst op Content Marketing Management.

Tags

Over de auteur

Michiel Noij

De redactie wordt verzorgd door Michiel Noij en Nomair van Wijk.

Heeft u inhoudelijke vragen en/of zoekt u ondersteuning bij een organisatievraagstuk?
Neem dan gerust contact met ons op. Een team van adviseurs staat u voor u klaar. U kunt contact opnemen met Michiel Noij en/of Nomair van Wijk via 030-2270497 (optie 6) en/of contact [at] ubsbusiness.nl

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten