Marketing Management

Content Bootcamp: Storehouse, handige visual storytelling app

leadership

Met weemoed denk ik terug aan vorige week… toen onze bootcamp contentmarketing in Berlijn nog maar net begon. Met een bijzondere club nieuwsgierige en leergierige mensen vertrokken we naar Berlijn om vervolgens met een hele dropbox vol contentplannen, ervaringen, foto’s en video’s weer terug te reizen.

Maar wat doe je vervolgens met al die beelden? Een van de opties hebben we direct op de terugweg maar uitgevoerd, namelijk Storehouse.

Met Storehouse maak je een visual story van 50 items zoals teksten, foto’s en video’s. Video’s kunnen een maximale lengte hebben van 30 seconden. Je maakt een Storehouse met je iPhone of iPad (nu alleen nog Apple). Video’s inkorten kan niet rechtstreeks in Storehouse, daarvoor heb je een andere app nodig zoals , Gravie of bijvoorbeeld Spark.

Heb je je visual story eenmaal gepubliceerd dan kun je het overal bekijken. Ook op je computer in de vorm van een soort onepager met heel veel grote foto’s en video’s. Als je ‘m wilt embedden maakt hij er een soort samenvatting van en natuurlijk kun je het ook delen via je sociale kanalen.

Bekijk hier ons voorbeeld:

Op Storehouse zelf vind je ook heel veel voorbeelden van anderen. Zoals recepten in de vorm van een stappenplan.

Ik ben benieuwd naar jullie Storehouses.

Bron: Carlijn Postma – Bind Academie

Wil je aan de slag met (financiële) waardecreatie en/of het verhogen van je organisatiewaarde?

Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul jouw e-mailadres in en ontvang de video.

Mogelijk ook interessant

In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten