Brand Management Marketing Management

Grand Prix Content Marketing: Waar blijft al het digitale moois?

leadership
Ad
Ik draag de wereld van content marketing een warm hart toe. En ik ben dan ook blij en vereerd dat ik weer gevraagd ben om zitting te nemen in de jury van deGrand Prix Content Marketing. Het is zeer interessant om alle ingezonden cases grondig te bestuderen en er met vakgenoten over te discussiëren.

Discussies op hoog niveau en vaak ook op het scherpst van de snede. Want het gaat ook echt ergens om! Ik heb gemerkt dat er binnen en buiten de wereld van content marketing veel waarde aan wordt gehecht wanneer je een van de prijzen in de wacht hebt gesleept. Ik maak me op voor enkele dagen eenzame afzondering om diep in de cases te duiken en twee intensieve jureringsbijeenkomsten.

Lees hier het complete artikel

Het bericht Grand Prix Content Marketing: Waar blijft al het digitale moois? verscheen eerst op Content Marketing Management.

Bouw een sterk en betekenisvol merk!

Door te opereren vanuit een eenduidige merkstrategie fungeert uw eigen merk als leidraad / kompas voor uw organisatieactiviteiten. Hiermee wordt uw bedrijf betekenisvoller voor uw klanten op een manier die alleen ú hen kan bieden. Lees meer →

Brand management en strategische merkopbouw