UBS Business School biedt diverse strategische managementopleidingen aan op verschillende niveaus. Door middel van onze themasessies worden onderwerpen van bepaalde opleidingen uitgelicht en kort besproken in de vorm van een webinar. De themasessies stellen u in staat om een goed beeld te krijgen van wat een onderwerp precies behelst, welke trends en ontwikkelingen er gaande zijn, welke kennis, kunde en insights voor u als manager van belang zijn, hoe u hiermee aan de slag kunt en welke docenten er betrokken zijn bij de opleidingen.
Tijdens de online themasessie ‘Geloofwaardig met content’:
– Leert u hoe u een geloofwaardig contentmarketingbeleid kunt opzetten.
– Leert u hoe u uw theoretische managementkennis aan de praktijk kunt koppelen
– Leert u welke rol het merk speelt bij de implementatie van een geloofwaardig beleid
– Leert u hoe verschillende typen content te onderscheiden en te gebruiken.
– Wordt u bijgespijkerd over de essentiële building blocks van contentstrategie.
– Leert u de voor- en nadelen van native advertising en de inpassing ervan in beleid.
.
Bekijk hier een korte samenvatting van de online themasessie
Het bericht Gratis online themasessie ”Geloofwaardig met Content” verscheen eerst op Content Marketing Management.
Bouw een sterk en betekenisvol merk!
Door te opereren vanuit een eenduidige merkstrategie fungeert uw eigen merk als leidraad / kompas voor uw organisatieactiviteiten. Hiermee wordt uw bedrijf betekenisvoller voor uw klanten op een manier die alleen ú hen kan bieden. Lees meer →
Laat een reactie achter