Brand Management Marketing Management

De impact van draagbare technologie op content marketing

leadership

Google mag dan gestopt zijn met het uitgeven van zijn Glass-project, voor Microsoft is het tijdperk van wearable technology net begonnen. En terecht, want draagbare technologie heeft de toekomst. Niet alleen in de vorm van brillen, maar ook door middel van horloges en sieraden. Het geeft marketeers de uitdaging om na te denken hoe zij de consument ook via deze technologie kunnen benaderen. Is het echt zo anders dan de manier waarop we consumenten zonder draagbare technologie benaderen? 

De vraag is inderdaad of draagbare technologie de manier waarop marketeers met hun klanten en prospects communiceren drastisch zal veranderen. Content moet altijd relevant zijn en sowieso aansluiten op de behoefte van de klant. De eigenlijke vraag is dus: veranderen de verwachtingen van onze klanten en prospects door het gebruik van deze technologie? En hoe kunnen we op deze andere behoeften inspelen?

LEES MEER / CONTENTMARKETINGOPLEIDINGEN / INSCHRIJVEN GRATIS WEBINAR CONTENTMARKETING

Bouw een sterk en betekenisvol merk!

Door te opereren vanuit een eenduidige merkstrategie fungeert uw eigen merk als leidraad / kompas voor uw organisatieactiviteiten. Hiermee wordt uw bedrijf betekenisvoller voor uw klanten op een manier die alleen ú hen kan bieden. Lees meer →

Brand management en strategische merkopbouw