HRM

Koffiebeker als sfeermaker op de werkvloer

leadership

Een hoge werkdruk, veel stress of een lange werkdag. Dit zijn verschijnselen waar iedere werknemer zo nu en dan mee kampt. Waar heb je op zo’n moment behoefte aan? Vrolijke koffiebekertjes blijken een goede oppepper te zijn.

“Cupbliss wil graag het verschil maken en een positieve bijdrage leveren aan deze wereld,” aldus  oprichter Rintske Bosma van Cupbliss . “Daarom maken we vrolijke koffiebekertjes voor bedrijven met een steeds veranderende positieve boodschap. Zodat je positiviteit met elkaar kan delen op de werkvloer,” aldus Bosma. “Er worden per zending 6 verschillende kleuren bekers gedrukt met in totaal 18 verschillende teksten. Eens in de zoveel tijd veranderen de kleuren en de teksten, zodat de bekertjes niet gaan vervelen. We zijn er zeker van dat de teksten een positieve ‘vibe’ op de werkvloer brengen.” De bekers zijn bovendien van goede kwaliteit, met een hittebestendige coatinglaag.

Goede doelen

Wat het concept mede uniek maakt is het feit dat de helft van de opbrengst naar goede doelen gaat. “Wij geloven dat de meest succesvolle manier om zaken te doen is wanneer je ook veel geeft. Daarom gaat de helft van de winst naar goede doelen. Dus bij elk slokje dat u uit uw Cupbliss bekertje drinkt, maakt ook u het verschil!” aldus Bosma.

De goede doelen worden gekozen in overleg met de klanten. Bovendien worden de bedragen en de gekozen goede doelen ook zichtbaar op de website. Bosma: “Zo kan iedereen volgen wat er met het geld gebeurt. Daarin willen wij volledig transparant zijn.” Daarnaast heeft het merk ook een paar vaste goede doelen die zij sponsoren, namelijk Warchild, Unicef en Terre des hommes.

LEES MEERHRM OPLEIDINGEN / INSCHRIJVEN GRATIS HRM WEBINARDOWNLOAD GRATIS WHITE PAPER

Wil je aan de slag met (financiële) waardecreatie en/of het verhogen van je organisatiewaarde?

Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul jouw e-mailadres in en ontvang de video.

Mogelijk ook interessant

In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten