Het eind van de inschrijvingstermijn van de Grand Prix Content Marketing Awards nadert. Grand Prix Content Marketing Awards? Ja, zo heet dat. Want dat moet het ook zijn. Komend van de Grand Prix Bedrijfsbladen, via de Grand Prix Customer Media zijn we nu aanbeland bij de term content marketing. Terecht; de bladen zijn en blijven leuk, de customer media ook. Maar uiteindelijk gaat het om de communicatie en niet om het middel! Veel, heel veel, communicatiemensen reageren op die laatste stelling met een kreet als ‘ja, natuurlijk…. natuurlijk gaat het om de communicatie’…. om vervolgens weer meteen in het maken van een middel te duiken…. want dát is veel leuker dan het nadenken over abstracte zaken als doelen en strategie.
Lees hier het complete artikel
Het bericht Met strategie naar de Content Marketing Awards verscheen eerst op Content Marketing Management.
Bouw een sterk en betekenisvol merk!
Door te opereren vanuit een eenduidige merkstrategie fungeert uw eigen merk als leidraad / kompas voor uw organisatieactiviteiten. Hiermee wordt uw bedrijf betekenisvoller voor uw klanten op een manier die alleen ú hen kan bieden. Lees meer →
Laat een reactie achter