1. Social Collaboration Manager
De belangrijkste taak van een HR-afdeling is om het personeel te motiveren bij het realiseren van de visie, missie en strategie van het bedrijf. Sociale samenwerking is daarbij van cruciaal belang, omdat:
- Het alle afdelingen bij het proces betrekt.
- Het barrières tussen afdelingen en hiërarchieën afbreekt.
- Het mensen bij elkaar brengt.
Het is tijd dat HR zich over dit proces ontfermt. Benoem dus een Social Collaboration Manager die de sociale samenwerking op gang kan brengen. Als HR niet verantwoordelijk is voor sociale samenwerking, wie is het dan wel?
2. Data-analist
Heeft jouw organisatie een grote hoeveelheid voor een data-analist vergaarbare en bruikbare HR-gegevens? Zo ja, laat technologie dan het werk doen. Zo nee, dan sta je voor een heel andere uitdaging: investeer dan eerst in een goed HR-systeem en verzamel relevante informatie over het personeel.
Stop met het handmatig aanmaken van rapportages. Geavanceerde HR-oplossingen doen dat geheel geautomatiseerd voor je. Zodat jij tijd hebt voor het analyseren van de gegevens en het nemen van gefundeerde beslissingen.
LEES MEER / HRM OPLEIDINGEN / INSCHRIJVEN GRATIS HRM WEBINAR/ DOWNLOAD GRATIS WHITE PAPER
Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?
Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.Mogelijk ook interessant
In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.
Laat een reactie achter