Als je alle artikelen mag geloven, is 2015 het jaar waarin content marketing nog belangrijker gaat worden: dé manier om publiek bij het merk te betrekken is het verspreiden van interessante en waardevolle content. Maar wat als je vorig jaar al zo inzette op deze vorm van marketing? Nog meer tijd aan besteden dan? Nee, het kan ook iets minder en slimmer.
Actief posten op meer sociale netwerken, meer blogs schrijven, meer e-mailmarketing, meer analyses en uiteindelijk meer verkopen. Het zijn nogal wat eisen die aan een content marketeer worden gesteld. Maar er zijn ook zaken die je links kan laten liggen, zegt Ginny Soskey, puttend uit haar ervaring als contenteditor bij marketingsite Hubspot. Nu iedereen doorheeft dat deze marketingtaktiek vruchten afwerpt, wordt de concurrentie groter en het effect kleiner. Met kwaliteit alleen red je het niet in die strijd.
Mogelijk ook interessant
In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.
Laat een reactie achter