Marketing Management

Marketeers besteden maar 5% van hun budget aan branded content

leadership

Branded content mag zich op steeds meer populariteit verheugen marketeers. Volgens onderzoek van de Amerikaanse Association of National Advertisers geeft tweederde van de marketeers aan dat ze de budgetten in native advertising zullen verhogen. Dat is maar goed ook, want nu nog maakt het met slechts 5 procent het kleinste deel uit van de uitgaven van marketeers.

Hoe dat komt? Veel marketeers zeggen dat ze de mogelijkheden nog niet goed begrijpen. Bovendien worstelen ze nog wat met de afweging tussen transparantie over de afzender versus de content zo ‘redactioneel’ mogelijk er laten uitzien. Ook geeft een derde aan dat de terughoudendheid met budgetten heeft te maken.

LEES MEER / CONTENTMARKETINGOPLEIDINGEN / INSCHRIJVEN GRATIS WEBINAR CONTENTMARKETING

Wil je aan de slag met (financiële) waardecreatie en/of het verhogen van je organisatiewaarde?

Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul jouw e-mailadres in en ontvang de video.

Mogelijk ook interessant

In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten