Marketing Management

Content Marketing voor Fashion: vijf no-brainers

De concurrentie in de online fashionwereld is enorm; met de dag schieten nieuwe webshops, modeblogs en hippe merken als paddenstoelen uit de grond. Hoe kun je je op positieve wijze onderscheiden in deze branche? Hoe weet je je bezoekers te boeien én te behouden? Door content marketing op een doelgroepgerichte wijze in te zetten. En dat is soms eenvoudiger dan je denkt. Lees hieronder vijf tips die voorlopig nog lang niet uit de mode raken.

Ik schrijf regelmatig voor diverse klanten in de fashion-branche en keer op keer blijkt dat non-commerciële content een wereld van verschil kan maken. Qua branding, qua traffic en qua bijdragen aan uiteindelijke conversies. De fashion-branche heeft namelijk een zeer duidelijk product en – als er over is nagedacht – een duidelijke lifestyle die er onlosmakelijk mee verbonden is. Hierdoor is dit een branche waar je jouw merkidentiteit heel sterk kunt uitdragen.

LEES MEER

Tags

Over de auteur

Michiel Noij

De redactie wordt verzorgd door Michiel Noij en Nomair van Wijk.

Heeft u inhoudelijke vragen en/of zoekt u ondersteuning bij een organisatievraagstuk?
Neem dan gerust contact met ons op. Een team van adviseurs staat u voor u klaar. U kunt contact opnemen met Michiel Noij en/of Nomair van Wijk via 030-2270497 (optie 6) en/of contact [at] ubsbusiness.nl

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten