Marketing Management

Emotie, basisingrediënt voor iedere contentstrategie

leadership

We worden overspoeld met nieuwe vormen van content. Iedere marketeer is zich er inmiddels bewust van dat het een belangrijke manier is de aandacht van het publiek te krijgen. Maar hoe zorg je ervoor dat de relatie niet vluchtig blijft, maar er echt een connectie wordt gelegd? Volgens consultant Andrew McDermott zijn emotie en fascinatie de gouden combinatie voor iedere contentstrategie.

Emotie. Daar begint het allemaal mee. Het zijn onze gevoelens die humeur en gedrag bepalen en gedachten en attitudes direct beïnvloeden. Wil er een werkelijke relatie met enig publiek ontstaan dan zal de emotie moeten worden aangesproken. Zonder emotie geen betrokkenheid, zonder betrokkenheid geen aandacht. En zelfs als er al een mate van aandacht is dan wordt het nauwelijks verwerkt. De impact blijft uit.

LEES MEER / CONTENTMARKETINGOPLEIDINGEN / INSCHRIJVEN GRATIS WEBINAR CONTENTMARKETING

Wil je aan de slag met (financiële) waardecreatie en/of het verhogen van je organisatiewaarde?

Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul jouw e-mailadres in en ontvang de video.

Mogelijk ook interessant

In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten