Marketing Management

Met strategie naar de Content Marketing Awards

Ad
Het eind van de inschrijvingstermijn van de Grand Prix Content Marketing Awards nadert. Grand Prix Content Marketing Awards? Ja, zo heet dat. Want dat moet het ook zijn. Komend van de Grand Prix Bedrijfsbladen, via de Grand Prix Customer Media zijn we nu aanbeland bij de term content marketing. Terecht; de bladen zijn en blijven leuk, de customer media ook. Maar uiteindelijk gaat het om de communicatie en niet om het middel! Veel, heel veel, communicatiemensen reageren op die laatste stelling met een kreet als ‘ja, natuurlijk…. natuurlijk gaat het om de communicatie’…. om vervolgens weer meteen in het maken van een middel te duiken…. want dát is veel leuker dan het nadenken over abstracte zaken als doelen en strategie.

Lees hier het complete artikel

Het bericht Met strategie naar de Content Marketing Awards verscheen eerst op Content Marketing Management.

Tags

Over de auteur

Michiel Noij

De redactie wordt verzorgd door Michiel Noij en Nomair van Wijk.

Heeft u inhoudelijke vragen en/of zoekt u ondersteuning bij een organisatievraagstuk?
Neem dan gerust contact met ons op. Een team van adviseurs staat u voor u klaar. U kunt contact opnemen met Michiel Noij en/of Nomair van Wijk via 030-2270497 (optie 6) en/of contact [at] ubsbusiness.nl

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten