Publicis Groupe en Adobe zetten gezamenlijk een end-to-end marketing management platform op die alle marketinginspanningen van de klant automatiseert en verbindt. Het platform is grotendeels gebaseerd op Adobe Marketing Cloud.
Alle bureaus binnen het netwerk van Publicis Groupe kunnen hierdoor content ontwikkelen met behulp van een uniforme technologie en datastructuur. Ook hebben ze de beschikking over marketing intelligence, kunnen zij doelgroepsegmenten identificeren en opbouwen, campagnes leveren en marketing performance volgen en meten.
BBH, DigitasLBi, Leo Burnett, MSLGROUP, Publicis Worldwide, Razorfish, Rosetta, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVest Group, VivaKi en ZenithOptimedia hebben toegang tot het platform.
Lees hier het complete artikel
Het bericht Publicis Groupe en Adobe samen in marketingplatform verscheen eerst op Content Marketing Management.
Bouw een sterk en betekenisvol merk!
Door te opereren vanuit een eenduidige merkstrategie fungeert uw eigen merk als leidraad / kompas voor uw organisatieactiviteiten. Hiermee wordt uw bedrijf betekenisvoller voor uw klanten op een manier die alleen ú hen kan bieden. Lees meer →
Laat een reactie achter