Marketing Management

Publicis Groupe en Adobe samen in marketingplatform

Ad

Publicis Groupe en Adobe zetten gezamenlijk een end-to-end marketing management platform op die alle marketinginspanningen van de klant automatiseert en verbindt. Het platform is grotendeels gebaseerd op Adobe Marketing Cloud.

Alle bureaus binnen het netwerk van Publicis Groupe kunnen hierdoor content ontwikkelen met behulp van een uniforme technologie en datastructuur. Ook hebben ze de beschikking over marketing intelligence, kunnen zij doelgroepsegmenten identificeren en opbouwen, campagnes leveren en marketing performance volgen en meten.

BBH, DigitasLBi, Leo Burnett, MSLGROUP, Publicis Worldwide, Razorfish, Rosetta, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVest Group, VivaKi en ZenithOptimedia hebben toegang tot het platform.

Lees hier het complete artikel

Het bericht Publicis Groupe en Adobe samen in marketingplatform verscheen eerst op Content Marketing Management.

Tags

Over de auteur

Michiel Noij

De redactie wordt verzorgd door Michiel Noij en Nomair van Wijk.

Heeft u inhoudelijke vragen en/of zoekt u ondersteuning bij een organisatievraagstuk?
Neem dan gerust contact met ons op. Een team van adviseurs staat u voor u klaar. U kunt contact opnemen met Michiel Noij en/of Nomair van Wijk via 030-2270497 (optie 6) en/of contact [at] ubsbusiness.nl

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten