leadership
Brand Management Marketing Management

Contentmarketing op LinkedIn: schrijf editorials!

Afgelopen donderdag vond de tweede masterclass plaats uit de vierdelige masterclassreeks Communicating the Content georganiseerd door CMM Academy. Op het programma stond een bedrijfsbezoek bij LinkedIn in Amsterdam. Een boeiende sessie en rondleiding, verzorgd door Marcel Molenaar, Head of Marketing Solutions Benelux en Lennart Voerman, Account Manager bij LinkedIn, maakten deze bijeenkomst van grote waarde voor de deelnemers.  Hieronder vindt u een verslag met insights, learnings en tips opgedaan door Tim Daalderop van Frankwatchting.

Onderwerp

Het onderwerp van de dag liet zich als volgt beschrijven. ‘LinkedIn is hét platform om onder de aandacht te komen van zakelijke beslissers en beïnvloeders. Maar hoe pak je dat aan? In deze workshop komt aan de hand van best-practice cases o.a. aan bod hoe company pages en showcase pages in te richten, het delen van organische content, targetting van doelgroepen, Sponsored Updates en bidding strategie en analytics

Inzichten, learnings en tips!

Bouw een sterk en betekenisvol merk!

Door te opereren vanuit een eenduidige merkstrategie fungeert uw eigen merk als leidraad / kompas voor uw organisatieactiviteiten. Hiermee wordt uw bedrijf betekenisvoller voor uw klanten op een manier die alleen ú hen kan bieden. Lees meer

Team werkt aan merkstrategie en branding

Uit onderzoeken blijkt dat LinkedIn het ideale sociale netwerk is om professionals te bereiken met contentmarketing. Per seconde komen er twee leden bij en professionals krijgen steeds meer door dat LinkedIn een waardevolle bron is van content. Ik leerde tijdens de masterclass Contentmarketing op LinkedIn hoe het netwerk zich onderscheidt van andere sociale netwerken. En hoe je posts opstelt die voor engagement en traffic zorgen. Hoe kun je LinkedIn inzetten binnen je contentmarketing-strategie? Wilt u meer weten over de aanstaande masterclass in deze reeks? Klik dan hier.

LEES HET VOLLEDIGE ARTIKEL OP FRANKWATCHING.

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten