Innovatiemanagement

Innovaties in de supply chain: grote visie en kleine stappen

leadership

Een flexibele en responsieve supply chain is in het huidige competitieve businesslandschap een basisvoorwaarde voor succes. Want de complexiteit en de snelheid in de wereld zijn ongekend. De mogelijkheden van tools en innovatieve concepten om adequaat op zo’n wereld in te spelen zijn gelukkig eveneens ongekend. Toch vinden veel partijen het lastig om hun supply chain op de juiste manier te vernieuwen en daarmee te anticiperen op wat de nieuwe businessrealiteit van hen vraagt.

Data

Dat komt doordat ze de onderliggende data niet op orde hebben, doordat ze geen helder beeld hebben wat hun strategie betekent voor de eisen aan de supply chain en doordat ze innovaties te veel vanuit de technologie opstarten. Een analyse van wat er mis gaat en hoe het beter kan.

Creativiteit en innovatiekracht ontwikkelen voor uw organisatie?

De aandachtsspanne van de consument is schaars. Om de consument van vandaag de dag te overtuigen van uw product of dienst, is toegevoegde waarde en onderscheidend vermogen erg belangrijk. Lees meer

Brainstorm en innovatie in een team

Thema’s

  • Een uitdagend werkveld waarin veel op het spel staat
  • De praktijk van vandaag
  • The sky is the limit
  • De ontnuchterende realiteit
  • De ideale wereld
  • Een integraal model voor vertaling van strategie naar supply chain
  • Visievorming met behulp van de informatiepiramide
  • It’s all about the data
  • Hoe verder?

Creativiteit en innovatiekracht ontwikkelen voor uw organisatie?

De aandachtsspanne van de consument is schaars. Om de consument van vandaag de dag te overtuigen van uw product of dienst, is toegevoegde waarde en onderscheidend vermogen erg belangrijk. Lees meer →

Creativiteit en innovatie in business development