Als een bedrijfstak transformeert, associëren we dat meestal met de komst van een nieuwe technologie. Dat klopt echter niet: weliswaar gaan transformaties vaak....
Bedrijfskunde
Kan u of uw omgeving makkelijk benoemen waar uw organisatie of merk voor staat? Wat de voordelen zijn? Wat het unieke DNA is? Wat de betekenis van het merk is....
De aandachtsspanne van de consument is schaars. Om de consument van vandaag de dag te overtuigen van uw product of dienst, is toegevoegde waarde en....
Op donderdag 5 maart vindt de kennistour Business Development en Innovatie van Utrecht Business School plaats. Tijdens deze tour door de randstad leren....
Een UBS-Kennissessie brengt professionals vanuit verschillende disciplines op een unieke manier samen. De kennissessies zijn bedoeld voor professionals die....
Een UBS-Kennistour brengt professionals vanuit verschillende disciplines op een unieke manier samen. Tijdens de (bus)tours wordt er unieke kennis opgedaan aan....
Heeft uw organisatie een goed product maar wil de verkoop niet echt lukken? Niet direct uw product gaan aanpassen en/ of vervangen ! Er is namelijk ook een....
Wilt u ook toewerken naar een onderscheidend en toekomstbestendig productaanbod voor uw organisatie maar weer u niet precies hoe u dit voor elkaar kunt krijgen....
Veel organisaties zetten bedrijfsbezoeken, klantsafari’s of kennistours in om hun medewerkers bij te scholen en extra kennis en/ of vaardigheden bij te....
De huidige consument is veranderd. Hij gaat tegenwoordig liever zelf actief op zoek naar benodigde informatie. Traditioneel adverteren werkt hierdoor steeds....
Online marketing (ook vaak aangeduid als digitale marketing) kan worden omschreven als het verwezenlijken van marketingdoelstellingen door gebruik te maken van....
Effectieve samenwerking in teams ontstaat doorgaans wanneer het team een gezamenlijk doel heeft, werkt vanuit een gedeelde visie en waarbij de teamleden....