Een UBS-Kennissessie brengt professionals vanuit verschillende disciplines op een unieke manier samen. De kennissessies zijn bedoeld voor professionals die....
Bedrijfskunde
Een UBS-Kennissessie brengt professionals vanuit verschillende disciplines op een unieke manier samen. De kennissessies zijn bedoeld voor professionals die....
Een UBS-Kennissessie brengt professionals vanuit verschillende disciplines op een unieke manier samen. De kennissessies zijn bedoeld voor professionals die....
Elke marketeer is het er over eens dat producten aan een duidelijke klantbehoefte moeten voldoen oftewel een duidelijke toegevoegde waarde moeten hebben voor....
Jaarplannen, kaderbrieven en beleidsplannen zijn al achterhaald als de inkt nog niet is opgedroogd. Naast een wendbare organisatie is ook het snel kunnen....
Als een bedrijfstak transformeert, associëren we dat meestal met de komst van een nieuwe technologie. Dat klopt echter niet: weliswaar gaan transformaties vaak....
Kan u of uw omgeving makkelijk benoemen waar uw organisatie of merk voor staat? Wat de voordelen zijn? Wat het unieke DNA is? Wat de betekenis van het merk is....
De aandachtsspanne van de consument is schaars. Om de consument van vandaag de dag te overtuigen van uw product of dienst, is toegevoegde waarde en....
Op donderdag 5 maart vindt de kennistour Business Development en Innovatie van Utrecht Business School plaats. Tijdens deze tour door de randstad leren....
Een UBS-Kennissessie brengt professionals vanuit verschillende disciplines op een unieke manier samen. De kennissessies zijn bedoeld voor professionals die....
Een UBS-Kennistour brengt professionals vanuit verschillende disciplines op een unieke manier samen. Tijdens de (bus)tours wordt er unieke kennis opgedaan aan....
Heeft uw organisatie een goed product maar wil de verkoop niet echt lukken? Niet direct uw product gaan aanpassen en/ of vervangen ! Er is namelijk ook een....